Eli och Sophia går i sjuan på Kunskapsskolan Nacka.

Eleverna: “Det bästa är att man får arbeta i sin egen takt”

Se filmen med eleverna Eli och Sophia som går i årskurs 7 på Kunskapsskolan Nacka. Här berättar de om hur de trivs i skolan samt hur det är att ha en personlig handledare.
– Det jag tycker mest om är att man får arbeta självständigt och att man får lära hur man lär sig bäst, säger Eli.

Sophia och Eli går i sjunde klass på Kunskapsskolan i Nacka. De berättar om hur det var att komma som ny elev till Kunskapsskolan och hur de trivs idag.

– Jag tycker om att du är självständig. Jag gillade inte matte innan, fast jag var bra på det. När jag började på Kunskapsskolan fick jag utmaningar som passade mig och det blev mer på min nivå, så nu är det mitt favoritämne, berättar Sophia.

Här kan du se filmen med Eli och Sophia: